limeee -

Canon eos 1100 D.

Idag har jag vatit i kd. Köpt fotboll skor & en KAMERA! ♥ Canon eos 1100 D. Det var ngt random erbjudande på elgiganten så om man köpte en kamera nu så fick man en cykel på köpet. haha, wierd, jag vet! :D så nu har jag en cykel som det står elgiganten på också! Kameran jag hade innan var ju inte riktigt min, det var ju familjens men jag annvände den väl mest, och den gick det inte att filma på men den var ju också riktigt bra! Men nu har jag en helt egen. Och det är värt att på ngra hjärtan, ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!
-
Q: Om ngn av er vet ngt bra filmredigernings program så kan vi vara snälla och skriva vad det heter här nere i en kommentar, tack! :D

Kommentarer
Postat av: Erika

Sony vegas är ett helt okej redigeringsprogram för filmning :)

2012-04-13 @ 21:37:23
URL: http://erikasundelin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

AVS Video Editor

2012-04-15 @ 11:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0