limeee -

Hejsaan, Emilia in the house!

Information:
Jag heter Emilia och är 12, snart 13år! Och älskar att sjunga och spela gitarr! :D Och så älskar jag allt som har med mode att göra.. Kanske är ett modefreak.. :P Ahhh.. Är jag?? o.O Jag kommer blogga om smink, naglar, kanske någon låt och lite annat grejjs! :D Hoppas ni kommer att fortsätta läsa våran blogg! Ska försöka blogga så mycket jag kan! Muuuusik is in my heart! <3
Konstig fakta om mig!

Jag har aldrig haft nagellack på alla naglar utan att ha bort det medans det försöker torka för jag nudddar alltid i något och då försvinner det.. o.O
Jag älskar att göra smileysar, hela tiden... :P
Jag älskar att vara udda och inte som alla andra typ, den som sticker ut! ;)
Jag hoppas jag någon gång kan klara av att inte slå mig/klanta mig på varenda dag.. :)
Jag glömmer bort saker efter 3sek.. ;)
Jag hoppas att jag någon gång kan göra något bra i världen.. :P
Nu ska Lina skriva 3 ord om mig : Bäst, wierd och sneeeell!
Och nu Ida : Snäll, söt och rolig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0