limeee -

E.T

hallllåååå alla jordbor!!! :D E.T Är här och vill ställa några frågor till er!!.......
1: borstade ni era tänder i morse???? 
2: Hur många timmar sov du i natt???
3: Hur mycker gillar ni LIMEEE ???
4:vill ni ställa några frågor till mig??? 
JAAAAAAAAAAA det vill vi......
E.T som svarar på frågorna 
1:Vad har du för färg?? E.T: Ja det vet jag inte, det är aldeles för mörkt i rymden för att kunna de det...Men jag kan ju visa en bild för er i slutet av denna frågestund ni har med mig!! :D
2: Skulle du vilja vara blond?? E.T: nja men jag har en fin brud som är blond.. :D
3: sov du i natt?? E.T:NEEEEJ  Jag hade fest.
4. Vad har du för färg på din pyamas? E.T: Den är ros med blå nallebjörnar. :D
Jag och min brud. :D

Kommentarer
Postat av: tjejernaofsweden

Hejhej! super söt blogg! Skulle vara schysst om du/ni kunde säga vad ni tycker om våran design? Massa kärlek från oss!

2012-05-08 @ 16:37:49
URL: http://tjejernaofsweden.blogg.se/
Postat av: lina

HAHAHHA, ida!

2012-05-08 @ 20:06:33
Postat av: Claudia :)

hej, hur är det med dig idag?:)

kram!

2012-05-08 @ 20:39:35
URL: http://claudiasfoton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0