limeee -

Loveeeeee it!!

Idag har det varit så braaaaaa väder! Blev såååååå glad!!! Har varit i skolan från 9.30 till 15.00! Sista timmen bestämde vi att vi skulle spela brännboll för vädret var såååå bra!! Det var jättekul! Men JÄTTEVARMT... Trodde jag skulle dööööööööö!! Så jag och Ida tog av oss tröjorna och spelade i bh och byxor, men det var fortfarande JÄTTEVARMT!!!! Vårt lag förlorade, men det gör ju inget!! :) Sen slutade vi och skulle åka hem! Jag åker ju buss till och från skolan. Och i bussen fungerade inte ACgrejjen.. Så det var 32 grader eller något i bussen, så jag trodde jag skulle döööööööööööööööööööööööööööööööööööö!!!! Sen cyklade jag hem, bytte om till bikiniöverdel och shorts. Sen hjälpte mamma med att sätta upp ett tält som man kan sitta under, vet inte vad det heter... xD Och sen sätte vi tillbaka dörrarna på vårt skjul, som vi hade tagit bort när det var is där för att få fram studsmattan! xP Sen la jag mig och solade lite grann! Och då kom min lillebror och hoppade över mig med en dricka. Då hade jag upp knäna av ren reflex, och då ramlade han nästan, så blev han sur på mig och hällde drickan på mig.. Sen sprang han till mamma, sen fortsatte jag sola, tills han kom igen och sa att jag skulle gå in och bada min systers hamster för han hade haft parfym på hamstern, så jag gick väl in (min syster var inte hemma). Och mamma hade i lite lite vatten i diskhon och jag gick dit och började tvätta honom så att det värsta av lukten skulle försvinna! Sen åt jag ute i solen. Sen gick jag in och strök gardinerna och sätte upp dom och plockade ihop på mitt rum och bäddade sängen. Sen gick jag ut och gav kaninen mat. Och efter det gick jag in och åt kvällsmat. (hallonyoghurt med cheerios i.) Sen sätte jag mig här.. :) Nu ska jag väl lägga in mina nytvättade kläder i byrån, duscha och packa ner fotbollsgrejerna i väskan. (har match imorgon!!) :D Vill ni vet en rolig sak??? Det kommer vara såhär soligt och varmt hela veckan och ännu soligare och varmare under helgen!! <3 Yeeeeeeeeey!!! :D
'

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Roligt att ni är med och tävlar om att bli Veckans Blogg :)

Jag återkommer när tävlingen är avgjord på söndag :) Kramisar Carro

2012-05-21 @ 21:44:31
URL: http://quiethell.myshowroom.se/
Postat av: L:et i limeee.

mkt text, emilia!! :D

2012-05-21 @ 22:04:34
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnattis :) hoppas du hade en bra start på nya veckan ;D

Önskar dig en härlig tisdagsmorgon! :D

2012-05-22 @ 00:22:22
URL: http://mooollys.se
Postat av: Johanna

fin bild! :)

2012-05-22 @ 13:55:51
URL: http://geminaarts.blogg.se/
Postat av: Ellen "Franz-Boris" Eklöf

SUperfin bild! :D

2012-05-25 @ 19:22:38
URL: http://franzboriss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0