limeee -

ÄR MED LINAAAA!! ;)

Jag och Lina hade lite roligt idag! (var bara tvungen att skriva så för att det såg såååå fail ut!! ;)) Vi hade liksom LITE glitter på oss och tog NÅGRA bilder.. Hehe!.. ;) Och bilderna blev bara LITE wierd.. ;O Määään meeeeeen... Glitter gillas på bilderna ^.^! Och jag tog en bild på Lina när hon skulle ta kort med sin kamera som blev fett nice asså! ;O :) Tror jag dööööör!! ;) hahaha.. ;) DÅLIG HUMOR!! Akta er!!! Utrym datorerna och sök efter virus.. ;D Jag och Lina har skit dålig humor asså.. Vi stod och skrattade åt något som alla andra tyckte var skit tråkigt.. (med alla andra menar jag Linas bror.) Men ska dra nu! Byyyeee! <3 =)
Ögä
läppä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0