limeee -

:'(

Nu är jag ledsen!! ;) lovade att jag skulle blogga varje dag men glömde att göra det igår!!! :O Dööör! ;) Var på bio idag! ;) Och jag lyckades glömma bort koden till mobilen.. Och då var jag tvungen att skriva in google kontot och jag trodde bara att det var hotmail grejjen men det var det inte.. Så jag fick inte igång mobilen.. Men så hämtade mamma mig efter bion och sa att det inte var hotmailen man skulle skriva in utan att det var en annan och det var det ju så klart! ;) Det var gmailen.. ;) Jag är såååå duktig på allt ju!! ;) (eller inte..) Hehe! ;) Men jajajajajajajaja.. ;) Är man duktig så är man.. ;) Har kommit på att jag älskar sofijah låtar! ;) <3
Bara att börja träna då!!!! :O ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0