limeee -

sommarlov :D <3

Hej Jag vet att jag inte har läggt ut något på bloggen, sorry... ;Meen det gör jag ju nu!! :D Ja nu har vi sommarlov och det är ju ganska skönt med endå inte alls, man saknar alla klasskompisar,:( Meen man kanske Finnaer nya vänner Eller vara i sommar stugan eller vad vet jag. :D Jag tror jag ska vara hemma och bara ta det lungt vi ska nog inte åka på någon så stor resa det blir nog bara några äventyr tror jag.Jag har i alla fall haft roligt. Jag har badat med min nya kompis, och haft jätte kul.:D Men fördet mesta har dej ju regnar i alla fall här,Men jag har ju haft kul endå.Och vissa dagar skulle det vara bra med en fin frisyr eller bara en enkel fläta eller bra uppsätt. :D nu har jag ju inga bilder på fina frisyrer ,meen,Ni kan väll komma med förslag om vad jag ska ha för bilder,sommar bilder höst bilder vår bilder vinter bilder,Det är väldigt kul att ha en blogg där kan man ju skriva om vad man vill. :)Jag hopps att ni kommer att ha världens bästa sommarlov. :D :D //Idaaaaa!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0