limeee -

Till Lina och Ida:

Jag saknar er otroligt mycket, vi var med varandra HELA tiden förut men nu träffar jag er aldrig.. Så otroligt tråkigt, men kommer nog förmodligen få bättre kontakt med Lina nu iaf och de e jag glad för. Men önskar vi var med varann lika mycket som vi var förut, vi 3. Men jag fick byta skola och så bara tappade vi kontakten. Och nu ska Lina gå i samma skola som mig men Ida ska ju inte de så då kommer jag väl aldrig få lika bra kontakt med Ida igen.. :( Saknar verkligen tiden då de bara var vi, vi hade så otroligt jävla kul, jag älskar er så mycket och de kommer jag väl alltid göra. :/ Men någon gång så hoppas jag att vi får lika bra kontakt som förut för de skulle nog va otroligt bra och jag skulle nog aldrig kunna bli gladare över något som skulle kunna hända. ;* Men aja, älskar er iaf och hoppas ni läser detta inlägg någon gång iaf. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0